Op welke manier overtref jij de verwachtingen van je klant? Hoeveel complimenten heb jij deze week ontvangen? Héél belangrijk, want het is slim om je klanten te verrassen en zo een goede relatie op te bouwen. Bovendien krijg je er zelf ook nog eens lekker veel energie van! Maar… Hoe kun je een positieve klantbeleving regisseren en daarmee je invloed verdubbelen? Kom op woensdag 11 oktober naar het Ondernemerscafé Happy Customers! en leer hoe je de verwachtingen van je klant kunt overtreffen.
Van wie je het leert
Je leert het die avond van Rudolf Juliët, succesvol ondernemer en trainer. Rudolf raakte in 2008 plotseling volledig verlamd. Tijdens de bijna honderd dagen ziekenhuis en revalidatie van een jaar verbaast hij zich over het gedrag van sommige mensen in de zorg: “En nu niet meer op die bel drukken, want ik kom écht niet terug! Wees eens een vent!” Zijn deze hulpverleners kwaadaardig? Zijn ze ongevoelig? Of realiseren ze zich niet wat de impact is van hun gedrag op de beleving van de ander?
Wat je eraan hebt
Je leert je volledig te verplaatsen in de belevingswereld van anderen, om daar vervolgens nóg handiger op in te spelen. Klanten (en niet-klanten) voelen zich door jou gehoord, gezien en erkend. Daarmee overtref je verwachtingen én juist daarom krijg jij hen gemakkelijk mee. Door een positieve klantbeleving te regisseren ontvang je meer complimenten, krijg je meer zelfvertrouwen en krijg je de gunfactor van (nieuwe) klanten. Lees: succes!
Praktische info
Datum: woensdag 11 oktober
Locatie: ’t Spectrum, Steeg 9 in Schijndel
Entree: gratis
Aanvang: 19.00 uur
Borrel: 20.45 uur (drankjes voor eigen rekening)
Inschrijven via startersmarktplaats.nl