Ondernemersverhaal
Bjarn en Thomas van Een Z'tje Marketing
Wij zijn Bjarn en Thomas, twee vrienden die in januari 2023 samen Een Z’tje Marketing zijn gestart. Zonder jarenlange ervaring, maar met een duidelijke missie: online marketing begrijpelijk en toegankelijk maken voor ondernemers. Onze naam zegt het al — laagdrempelig, helder en met een knipoog.
Tegenwoordig wordt fysiek contact steeds meer vervangen door online meetings. Hoewel wij online werken staan wij écht voor persoonlijk contact, want samenzijn is veel leuker. Dat heeft ons ook samengebracht en met dat uitgangspunt gaan wij met onze klanten om. We zijn begonnen met een breed dienstenaanbod, maar we kwamen er al snel achter waar onze krachten lagen. Vandaar dat we ons dienstenaanbod snel beperkt en gespecialiseerd hebben. We geloven sterk in specialisatie, Bjarn zorgt voor online aankopen, leads en sollicitanten via META advertising (betaalde advertenties via Facebook en Instagram). Om vervolgens deze klanten door Thomas te informeren én te laten terugkeren via e-mailmarketing. Inmiddels zijn de bedrijven die we geholpen hebben niet meer op twee handen te tellen. Nog steeds vinden wij het allerleukste dat we bedrijven uit allerlei sectoren helpen, waardoor geen dag hetzelfde is!
Wat ons onderscheidt? In de online marketingwereld worden vaak mooie beloftes gedaan, moeilijke termen gebruikt of zelfs misbruik gemaakt van onwetendheid. Wij willen dat anders doen. Transparant, begrijpelijk en altijd in samenwerking. Geen standaarddienst, maar een betrokken marketingpartner.

Lid van Ondernemersnetwerk Schijndel
Bij ONS hopen we lokale ondernemers te ontmoeten, van elkaar te leren en te groeien. We geloven sterk in de kracht van samenwerking en zien veel waarde in dit netwerk. Als jonge ondernemers zijn we leergierig én ambitieus. En we helpen anderen graag om online zichtbaar en succesvol te zijn.
Focus op lange termijn
Wat doe je als het toch niet helemaal lekker loopt met je nieuwe vlam? Dan ben je eerlijk naar elkaar en stop je ermee. Dat is de reden waarom wij maandelijks opzegbaar zijn, toch blijft ook onze voorkeur een langdurig huwelijk. Ook leuk: we hadden al stagiairs in dienst toen Bjarn zelf nog studeerde! Inmiddels is zijn Hbo-opleiding afgerond en zijn we allebei fulltime gefocust op het verder uitbouwen van Een Z’tje Marketing.
Bjarn Timmermans
Thomas de Poorter
Marketing
info@zetjemarketing.nl
zetjemarketing.nl
Colofon
Tekst: Een Z’tje Marketing
Foto: Een Z’tje Marketing
Ook in deze rubriek?
Mail naar info@schijndelsnetwerk.nl